• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Analiza SWOT: Narzędzie planowania strategicznego.

W teraźniejszych czasach, media przeżywają wyjątkowo rozkwit na wielu obszarach, ponieważ dzięki bardzo dużemu postępowi technologicznemu, zasięg mediów jest imponująco duży. To powoduje, że bardzo dużo firm, instytucji, osób prywatnych, próbuje poprzez media reklamować swe usługi, swoje prace, produkty, aby w ten sposób docierać do jak najszerszego grona potencjalnych nabywców. Jednak reklama w mediach nie zalicza się wcale do tanich, ani nie jest wcale prosto otrzymać określony czas na antenie poszczególnej stacji, żeby ukazać własną reklamę. Rzecz jasna każdy posiada szansę ukazać własną reklamę, ale najpierw jest ona dogłębnie kontrolowana pod względem przyzwoitości, by nie urazić jakiegokolwiek odbiorcy, ale także określany jest czas i cena za każdy spot reklamowy, prezentowany w określonym czasie, na antenie wybranej stacji. Oczywiście im bardziej istotne wydarzenia prezentowane przez media, tym reklama jest bardziej kosztowna, gdyż w takim czasie przed telewizorami, czy w Internecie w transmisji uczestniczą setki tysięcy, a często nawet miliony odbiorców, co jest szczególnie dobrym źródłem do zaprezentowania swojej firmy, produktu, czy usługi. Media i reklama, są zatem aktualnie niezwykle powiązane ze sobą.

1. Wejdź

2. Sprawdź tutaj

3. Kliknij dla szczegółów

4. Przeczytaj to

Rola przedsiębiorczości w rozwijających się rynkach.

Categories: Biznes

Comments are closed.