• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Wyzwania związane z zrównoważonym rozwojem.

Reklama ma być przede wszystkim efektywna, by zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami lub też usługami. Jak się jednakże okazuje, każda reklama ma również do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek na ogół mają zakres informacyjny – to właśnie dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o oferowanych produktach lub usługach, z których będziemy mogli skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać również funkcję wspierania sprzedaży – czasami są w stanie nam więc przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Związane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w większości wypadków reklama ma za zadanie informować, tudzież już w dodatkowych okresach, kiedy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wtedy przyzwoicie jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć klientom o konkretnych produktach czy usługach. Prócz tego reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już w szeregu przypadków się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy chociażby w telewizji.

1. Galeria

2. Dowiedz się teraz

3. Artykuł

4. Czytaj dalej

5. Zajrzyj tutaj

Categories: Blog

Comments are closed.